چگونه ازمون ورودی دندانپزشکی در مجارستان قبول شویم

۷ بازديد
دانشگاه های پزشکی مجارستان آموزش دندانپزشکی با کیفیتی را ارائه می دهند که در سراسر جهان شناخته شده است. آنها زیرساخت ها و منابع مورد نیاز برای ارائه آموزش دندانپزشکی با کیفیت را دارند. به علاوه، آنها این دوره ها را به زبان انگلیسی با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهند. بنابراین، هر ساله بسیاری از دانشجویان بین المللی از سراسر جهان برای تحصیل به مجارستان می روند. پس از برنامه های پزشکی، دندانپزشکی دومین دوره تحصیلی محبوب در مجارستان در بین دانشجویان بین المللی است. شهریه دوره های دندانپزشکی در مجارستان با توجه به محل دانشگاه متفاوت است. محدوده کلی بین 16000 تا 18000 دلار در سال است.

مدت زمان برنامه به طور کلی پنج سال است. داوطلبانی که برای تحصیل در یک برنامه دندانپزشکی زبان انگلیسی در مجارستان اقدام می کنند، باید دیپلم دبیرستان را تکمیل کنند و برای گرفتن پذیرش در آزمون ورودی  دندانپزشکی شرکت کنند. اگر می خواهید دندانپزشکی را در مجارستان به زبان انگلیسی بخوانید، به خواندن ادامه دهید.

برای کسب پذیرش در رشته دندانپزشکی در یکی از دانشگاه های مجارستان، متقاضیان باید ابتدا امتحانات ورودی دندانپزشکی مجارستان را پشت سر بگذارند که دانش و مهارت های آنها را در موضوعات مختلف آزمایش می کند. آزمون ورودی دندانپزشکی مجارستان معمولاً موضوعاتی مانند زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ریاضیات و مهارت زبان را پوشش می دهد.

منبع:
https://avayedanesh.com/blog/hungarian-dental-entrance-exam/
https://semmelweis.hu/admission/process/entrance-exam-medicine-dentistry-and-pharmaceutical-sciences/