تحصیل در اروپا

۷ بازديد
راه شما به اتحادیه اروپا

برای شروع ترم مورد نظر* می توانید از یک سال قبل به ما مراجعه کنید.


آخرین مهلت درخواست برای ترم زمستان 1 سپتامبر و برای ترم تابستان 28 فوریه است (متقاضیان غیر اتحادیه اروپا: 5 فوریه). سپس یک روش جابجایی برای مکان های مطالعه ای که اشغال نشده اند وجود دارد. اگر قبلاً ویزای تحصیلی معتبر آلمان دارید، می توانید در دوره درخواست رسمی درخواست دهید.

*متقاضیان کشورهای غیر اتحادیه اروپا باید تاخیر در صدور ویزا را در نظر بگیرند.

درخواست برای مدرک تجاری، فنی یا ورزشی
برای شروع ترم مورد نظر می توانید از یک سال قبل به ما مراجعه کنید. همچنین می توانید بدون مدرک دبیرستان و یک سال قبل از شروع تحصیل در آزمون های ورودی شرکت کنید. این به شما اطمینان می دهد که آیا می توانید در UE تحصیل کنید یا خیر. برای علوم ورزشی هم باید آزمون استعداد قبولی داد.


روش پذیرش عمومی
برای درخواست، لطفا فرم درخواست آنلاین ما را به طور کامل پر کنید. برای انجام این کار، رزومه، یک کپی از شناسنامه و یک کپی از دیپلم دبیرستان (فنی) یا مدرکی معادل آن را بارگذاری کنید. اگر هنوز گواهینامه فعلی Abitur ندارید، لطفاً آخرین گواهینامه را از مدرسه عالی برای ما ارسال کنید. علاوه بر این، انگیزه نامه (حداقل 500 کلمه) باید ارسال شود.



به محض دریافت قرارداد امضا شده شما، برای شما نامه پذیرش صادر می کنیم. اطلاعات بیشتر در مورد روش پذیرش را می توان در مقررات پذیرش و ثبت نام UE یافت.

الزامات
شرایط زیر برای شروع مدرک لیسانس اعمال می شود:

مدرک ورودی آموزش عالی عمومی یا صلاحیت ورودی دانشکده فنی شامل. بخش عملی*

برای دوره های علوم ورزشی، اثبات آمادگی برای ورزش مورد نیاز است. مدرک ارائه شده نباید بیشتر از دو سال باشد. اگر آزمون استعداد ورزشی در UE تکمیل شود، باید یک گواهی پزشکی ارائه شود که آمادگی نامحدود برای ورزش و شنا را تأیید کند. گواهی پزشکی نباید بیش از دوازده ماه در تاریخ درخواست باشد. ضمناً متقاضیان زیر 18 سال برای انجام آزمون استعدادهای ورزشی باید رضایت سرپرست قانونی خود را ارائه دهند. ما قرارهای منظمی را در پردیس خود در Iserlohn برای آزمون استعداد ورزشی خود ارائه می دهیم.

هیچ محدودیتی توسط NC (numerus clausus) وجود ندارد.


*در موارد استثنایی امکان تحصیل بدون مدرک عمومی (فنی) ورودی دانشگاه نیز وجود دارد. این امر مستلزم آموزش تکمیل شده حرفه ای، حداقل دو سال تجربه حرفه ای در دوره آموزشی حرفه ای مرتبط با موضوع و ثبت نام در دوره تحصیلی مرتبط با موضوع است. دستاوردهای برنامه های تحصیلی از سایر دانشگاه های دولتی یا دولتی و همچنین دستاوردهای غیردانشگاهی در صورت درخواست به رسمیت شناخته می شود، مشروط بر اینکه معادل بودن آنها با دستاوردهای برنامه مدرک مربوطه مشخص شده باشد. اگر تفاوت قابل توجهی قابل اثبات نباشد و دستاوردها در محتوا، دامنه و الزامات برنامه مدرکی که اعتبار برای آن درخواست شده است اساساً مطابقت داشته باشد، معادل تعیین می شود. هیئت معاینه مسئول این است.

استعداد زبان برای دوره زبان انگلیسی
مدرک زبان انگلیسی



- آیلتس 5.5

- تافل iBT72

- تافل ITP (مبتنی بر کاغذ) 543

- آزمون زبان انگلیسی پیرسون (آکادمیک) 59

- آزمون زبان انگلیسی پیرسون (عمومی) سطح 1

- Cambridge English Advanced and Proficiency 160 به طور کلی

- اولین امتحان کمبریج (FCE)

- TOEIC Listening/Reading 785، Speaking 160، Writing 150

- رمز عبور 5.5 (حداقل 5.0 در هر جزء)

- EF SET (آزمون 50 دقیقه ای) 51 (فقط برای دانش آموزانی که با نامه MOI درخواست می دهند)

- Duolingo 90



درخواست برای دوره هنر و طراحی
معیارهای پذیرش برای یک مکان در UE مدارک ورودی دانشگاه* و نمونه کارها هستند (مشخصات را در صفحه دوره مربوطه ببینید).
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.